Erről lesz szó:)

 2009.10.22. 15:50

branded content, médiahack, médiakreativitás, out-of-home, gerillamarketing, consumer generated content, flash-mob, ambient média, social media és a “szponzoráció” - korunk reklámszótárának divatszavai.

A kommunikáció komplex játékterén hol a helye ezeknek az eszközöknek??

Vajon melyik ezek közül a legtrendibb manapság? Mi működik mostanában, s mi kevésbé? S főként melyik hol? Válaszokat kérnék….!!!????

A bejegyzés trackback címe:

https://bery.blog.hu/api/trackback/id/tr11467912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása